16 mayo 2006

Asi es la portada de "Min bäste vän".


Por fin hoy la Portada del nuevo album de Marie "Min bäste vän" ha visto la luz, mientras que esperamos al 14 de Junio para disfrutar del album al completo, mañana 17-05-2006 sale a la venta "Sommaräng" para ir abriendo boca.

Letra de "Sommaräng" (Littlemarie.Net)

Jag ville tala omför du skulle veta
[för att du skulle veta]
tala om för digDet finns en sommaräng
[finns om sommar en äng]

där jag brukar lekadit ska du följa mig
Där är det gröna gröntoch det sanna
santdit ska du följa migoch knyta
vänskapsbandDär ska vi slänga våra
skoroch gå så lätt på tåoch nå varann
i skogens ljuva famnMin blåa sommarklänning

[Din som blåser vid min sidaden ska jag ta]
[du ta]

Och vi ska dansa under himmelen den
vidadig vill jag hadig vill jag hadig vill jag
haSen ska du ska ligga
i min famntillsdess du somnaroch jag ska be att solen
ger oss evig sommardå kan jag lova allt
jag haratt jag har allt som jag vill ha
Allt varmt och smeka fjunet på din kind

Fuentes: LittleMarie & Mrgessle´s News

-mrgessle-

No hay comentarios:

Locations of visitors to this page