27 noviembre 2007

"Tid för tystnad/Ballader" se retrasa.

Según ha confirmado Kjell Andersson a LittleMarie el nuevo álbum "Tid för tystnad/Ballader" retrasa su fecha de salida hasta el día 05/12/2007.

Finalmente el primer single "Ordet är farväl" únicamente sale en formato promocional para emisoras de radio.



ORDET ÄR FARVÄL

Jag är tillbaka från en resa
jag känner det så väl
det ligger tystnad över huset
som om det mist sin själ

Och när jag står här mitt i rummet
bland bilder från vårt liv
så är det som vi inte funnits
som en försvunnen tid

Så ser jag vad du skrivit
du har ett enda skäl
du vill vidare i livet
ordet är farväl

Du beskrev mig som en ängel
det är en sliten fras
vårt liv har blivit bilder
bakom glas och ram

Vi var alltid vänner
du var min tvillingsjäl
du kan ana vad jag känner
ordet är farväl

Ordet är farväl...
Su traducción en ingles por Ktoto:

THE WORD IS GOODBYE (FAREWELL)

I’m back from a trip,
I really feel it,
there is silence all over the house,
like it has lost its soul

and when I stand in the middle of the room,
among the pictures of our life,
it’s like we haven’t existed,
like a lost time

so I see what you have written,
you have an only reason,
you want to move on in life,
the word is goodbye

you described me like an angel,
it's a hackneyed phrase,
our life has become pictures
behind glass and frame

we were always friends,
you were my soulmate,
you can you imagine what I feel,
the word is goodbye

the word is goodbye

Fuente: LittleMarie / Imagen: TDR.

No hay comentarios:

Locations of visitors to this page